چرا هریس برای رزرو انلاین کارمزد دریافت می کند؟

 

 

چرا هریس برای رزرو آنلاین کارمزد دریافت می کند؟

یکی از شاخصه های مورد تائید مشتریان هریس شفافیت هریس است . از این رو امروز قصد داریم علت دریافت کارمزد رزرو آنلاین را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم . بد نیست کمی در مورد تاریخچه ی شکل گیری سیستم رزرو آنلاین برایتان بگوئیم

ایده ی سیستم رزرو آنلاین اولین بار در سال 1394 در مجموعه ی هریس مطرح شد . کار کارشناسی و فنی بسیاری در زمینه تحلیل نرم افزار صورت گرفت و استارت تولید پیش نیاز های نرم افزاری زده شد .

سپس در قالب یک کارگروه 3 نفره متشکل از پرسنل شرکت هریس در بخش فروش و برنامه نویسی کار ادامه پیدا کرد .

پیشرفت کار و افزایش هتل های آنلاین باعث شد تا شرکت هریس تصمیم به ارتقا تیم رزرواسیون آنلاین بگیرد . افزایش درخواست ها و ایده هایی که کارگروه رزرو آنلاین در سر داشت باعث شد شرکت تصمیم بگیرد تا یک شرکت مستقل و خارج از مجموعه ی هریس را به صورت یک شرکت زیر مجموعه ایجاد نماید . شرکتی که امروز با نام نت مایندر شناخته می شود و افراد زیادی در آن مشغول کار و فعالیت هستند

کار های بزرگی در این شرکت رقم خورده است که از آن میان میتوان به ایجاد زیر ساخت پورتال رزرو آنلاین ، امکان رزرو گروه ها از طریق ساین و امکان فروش اتاق روی سایت OTA  ها از طریق بستر API اشاره کرد . تیم نت مایندر یک تیم پویا و دانش بنیان است و برای آینده برنامه های فراوانی دارد و قصد دارد با بالفعل کردن ایده های خود همچون گذشته خدمات جدیدی را به هتل ارائه نماید.

ارائه ی وب اپلیکیشن مای هریس به هتل ها و ده ها طرح دیگر بخشی از برنامه های آینده این شرکت است.

شرکت هریس در این سال ها برای توسعه خدمات رزرواسیون آنلاین سرمایه گذاری های فراوانی کرده است و به علت استارتاپی بودن این پروژه تاکنون نگاه تجاری نداشته است .

مستهلک کردن بخش کوچکی از این هزینه ها تنها با دریافت کارمزد رزرو آنلاین صورت گرفته است که تاکنون این هزینه ها را پوشش نداده است. امیدواریم تا در کنار هم بتوانیم این سیستم را که در حوزه های دیگر بسیار جلوتر از حوزه ی هتلداری حرکت میکند بستر سازی کنیم و عقب ماندگی های ایجاد شده را با تلاش جبران نمائیم . موفقیت در این حوزه نه تنها موفقیت تیم رزرواسیون آنلاین که موفقیت حوزه هتلداری و گردشگری خواهد بود  .

برای مشاهده اعضای تیم نت مایندر اینجا کلیک کنید

About Net Minder
شرکت مهندسی فن آوری های نوین هریس با بیش از ۲ دهه تجربه در زمینه سیستم جامع نرم افزاری هتل داری و تحت پوشش داشتن بیش از هزار هتل و مرکز اقامتی در سطح کشور در حال حاضر یکی از معتبرترین و بزرگ ترین شرکت های صاحب نام در این زمینه در ایران می باشد .شرکت مهندسی نت مایندر ارائه دهنده خدمات رزرواسیون آنلاین شرکت مهندسی فن آوری های نوین هریس می باشد و رزرواسیون آنلاین یکی از امکانات برنامه پذیرش هریس بوده و هتل هایی که از این نرم افزار استفاده می کنند می توانند از سیستم رزرو آنلاین نیز بهره مند شوند .