چرا هریس برای رزرو آنلاین کارمزد دریافت می کند؟
یکی از شاخصه های مورد تائید مشتریان هریس شفافیت هریس است . از این رو امروز قصد داریم علت دریافت کارمزد رزرو آنلاین را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم . بد نیست کمی در مورد تاریخچه ی شکل گیری سیستم رزرو آنلاین برایتان بگوئیم
ایده ی سیستم رزرو آنلاین اولین بار در سال 1394 در مجموعه ی هریس مطرح شد . کار کارشناسی و فنی بسیاری در زمینه تحلیل نرم افزار صورت گرفت و استارت تولید پیش نیاز های نرم افزاری زده شد .
سپس در قالب یک کارگروه 3 نفره متشکل از پرسنل شرکت هریس در بخش فروش و برنامه نویسی کار ادامه پیدا کرد .
پیشرفت کار و افزایش هتل های آنلاین باعث شد تا شرکت هریس تصمیم به ارتقا تیم رزرواسیون آنلاین بگیرد . افزایش درخواست ها و ایده هایی که کارگروه رزرو آنلاین در سر داشت باعث شد شرکت تصمیم بگیرد تا یک شرکت مستقل و خارج از مجموعه ی هریس را به صورت یک شرکت زیر مجموعه ایجاد نماید . شرکتی که امروز با نام نت مایندر شناخته می شود و افراد زیادی در آن مشغول کار و فعالیت هستند
کار های بزرگی در این شرکت رقم خورده است که از آن میان میتوان به ایجاد زیر ساخت پورتال رزرو آنلاین ، امکان رزرو گروه ها از طریق ساین و امکان فروش اتاق روی سایت OTA ها از طریق بستر API اشاره کرد . تیم نت مایندر یک تیم پویا و دانش بنیان است و برای آینده برنامه های فراوانی دارد و قصد دارد با بالفعل کردن ایده های خود همچون گذشته خدمات جدیدی را به هتل ارائه نماید.
ارائه ی وب اپلیکیشن مای هریس به هتل ها و ده ها طرح دیگر بخشی از برنامه های آینده این شرکت است.
شرکت هریس در این سال ها برای توسعه خدمات رزرواسیون آنلاین سرمایه گذاری های فراوانی کرده است و به علت استارتاپی بودن این پروژه تاکنون نگاه تجاری نداشته است .
مستهلک کردن بخش کوچکی از این هزینه ها تنها با دریافت کارمزد رزرو آنلاین صورت گرفته است که تاکنون این هزینه ها را پوشش نداده است. امیدواریم تا در کنار هم بتوانیم این سیستم را که در حوزه های دیگر بسیار جلوتر از حوزه ی هتلداری حرکت میکند بستر سازی کنیم و عقب ماندگی های ایجاد شده را با تلاش جبران نمائیم . موفقیت در این حوزه نه تنها موفقیت تیم رزرواسیون آنلاین که موفقیت حوزه هتلداری و گردشگری خواهد بود .