چگونه رزرو آنلاین به هتل قدرت می دهد؟

 

چگونه رزرو آنلاین به هتل قدرت می دهد؟

 

استفاده از رزرو آنلاین به دلایل زیادی میتواند باعث استقلال، افزایش فروش و بهبود رزرواسیون در هتل گردد. در این مطلب دلایل اهمیت استفاده از سیستم رزرو آنلاین ارائه گردیده است .

هتل هایی که قصد آنلاین نمودن فرایند رزرو خود را دارند، همیشه با سوالاتی در این زمینه روبرو هستند .

چرا باید رزرو هتل را آنلاین نمود؟

رزرو آنلاین چه کمکی به فروش هتل می کند ؟

آیا رزرواسیون آنلاین به برنامه های نرم افزاری هتل متصل می شود ؟

آیا رزرو آنلاین استقلال و قدرت لازم برای تصمیم گیری و قیمت گذاری را به من می دهد؟

و...

برای پرسش به این سوالات بخشی از مهمترین دلایلی که باعث می شود استفاده از سیستم رزرو آنلاین الزامی باشد را اشاره نموده ایم  :

1.رزرو آنلاین یک ابزار 24 ساعته برای رزرو و در اختیار مهمانان هتل می باشد.

2.مبلغ رزرو در لحظه به حساب هتل واریز می شود و رسوب پول برای هتل خواهد بود

3.میانگین تخفیفات برای مدیر هتل قابل مدیریت است و شرکای تجاری بزرگ نمی توانند شرکای تجاری کوچک هتل را زیر سایه ی خود ببرند

4.رزرو انلاین برای هتل یک مزیت رقابتی ست و مهمانان ، هتل آنلاین را به هتل آفلاین ترجیح می دهند

5.مباحث مالی شفاف می شود و امکان نشتی درهتل از بین می رود

6.باعث ارتقا کیفیت سایت هتل می شود. هتلداران باید اهمیت زیادی به سایت خود بدهند . تنها زمانی که شما حداقل 40 درصد فروش خود را از طریق سایت خودتان  دریافت کنید میتوانید قدرت و استقلال خود را در برابر شرکای تجاری حفظ کنید و قدرت چانه زنی داشته باشید

7. رزرو آنلاین باعث می شود مهمانان هتل اصطلاحا مهمان ناخوانده نباشند و هنگامی که شما بدانید چه زمانی مهمان دارید می توانید برای حضور مهمان خود برنامه ریزی کنید و این در هزینه ها و کاست به نفع شما خواهد بود .

8. رزرو آنلاین باعث میشود فرآیند های کاری سیستماتیک شده و پرسنل زمان با ارزش خود را صرف انجام وظایف سیستم نکنند . زمانی که پرسنل هتل مجبور هستند رزرو را به صورت آفلاین و دستی ثبت کنند زمان زیادی را از دست داده و درگیر مکالمات تلفنی و پیگیری فکس و پیام های تلگرام و ... شده  و به وظیف اصلی خود یعنی فروش لبخند و مهمان نوازی نخواهند رسید .

9. شما را به سامانه های فروش خارجی متصل می کند

10. این امکان را به هتل می دهد تا فکس و تلگرام را حذف نموده و با دادن نام کاربری و کلمه عبور به شرکا ی تجاری سیاست های خود را در زمینه تخفیفات و ظرفیت مدیریت نماید

جهت دریافت مشاوره با مهندس بابایی تماس بگیرید

88506157

88506158

جهت اقدام به آنلاین شدن و ارائه شماره حساب با مهندس عاشوری تماس بگیرید

88506157

88506158

برای مشاهده کلیپ های سوالات متداول اینجا را کلیک کنید

About Net Minder
شرکت مهندسی فن آوری های نوین هریس با بیش از ۲ دهه تجربه در زمینه سیستم جامع نرم افزاری هتل داری و تحت پوشش داشتن بیش از هزار هتل و مرکز اقامتی در سطح کشور در حال حاضر یکی از معتبرترین و بزرگ ترین شرکت های صاحب نام در این زمینه در ایران می باشد .شرکت مهندسی نت مایندر ارائه دهنده خدمات رزرواسیون آنلاین شرکت مهندسی فن آوری های نوین هریس می باشد و رزرواسیون آنلاین یکی از امکانات برنامه پذیرش هریس بوده و هتل هایی که از این نرم افزار استفاده می کنند می توانند از سیستم رزرو آنلاین نیز بهره مند شوند .