سرویس فصلی شرکت مهندسی هریس در حاشیه نمایشگاه پارس

 

سرویس فصلی شرکت مهندسی هریس در حاشیه نمایشگاه گردشگری شیراز

همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی پارس ، شرکت مهندسی هریس قصد دارد بازدید دوره ای خود را از هتل هایی که از نرم افزار این شرکت استفاده می نمایند در قالب سرویس فصلی ارائه نماید.

 

این بازدید و سرویس فصلی با اهدف رفع مشکلات احتمالی هتل های طرف قرارداد شرکت هریس در استان فارس و همچنین جلسه پرسش و پاسخ و رفع مشکل برای هتل های فاقد قرارداد صورت می پذیرد . همچنین در حاشیه نمایشگاه  شرکت مهندسی هریس امکانات جدید خود همچون سیستم رزرو آنلاین را ارائه نموده و در این زمینه پاسخگوی سوالات هتلداران خواهد بود

 

شرکت مهندسی هریس برای نخستین بار تمهیدات ویژه¬ای در حاشیه برگزاری نمایشگاه گردشگری و هتلداری شیراز در نظر گرفته است ::
1- دعوت از کلیه هتلداران محترم اعم از هتل¬هایی که قرارداد نگهداری دارند یا خیر به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون مشکلات جاری هتل¬ها در حوزه نرم¬افزار.
2- انجام بازدید دوره¬ای بصورت حضوری از تمام هتل¬هایی که  دارای قرارداد نگهداری هستند بصورت  کاملا رایگان.

شرکت مخندسی هریس  بیش از  پیش پذیرای نقطه نظرات و  پیشنهادات هتل¬های فاقد قرارداد نگهداری بوده و در این  راستا تشکیل جلسه با این عزیزان به  منظور دریافت دیدگاه¬ها و حل مشکلات ایشان و در صورت موافقت، عقد قرارداد نگهداری با تخفیف ویژه به مناسبت برگزاری نمایشگاه گردشگری و هتلداری شیراز  جهت ارائه سرویس¬های هرچه  بهتر و سریعتر در آینده از دیگر برنامه¬های تیم اعزامی می¬باشد.
4- برگزاری سمینار آموزشی جهت کاربران هتل¬ها (حتی هتل¬هایی که قرارداد نگهداری ندارند) به منظور معرفی امکانات جدید نرم¬افزارها جهت کاهش هزینه و افزایش بهره¬وری در هتل، معرفی قابلیت¬های جدید در سیستم رزرواسیون آنلاین جهت افزایش ضریب اشغال و تسهیل در امر فروش اتاق روی وب و ارائه  مباحث امنیتی به  منظور جلوگیری از هرگونه حملات سایبری، باج¬افزار و موارد مشابه و به تبع آن تقویت مبانی حفاظتی از  اطلاعات هتل که بسیار ارزشمند و مهم  برای هر مجموعه می¬باشد.
لازم به ذکر است حضور تمام  کاربران عزیز هتل¬ها اعم از دارای قرارداد یا فاقد قرارداد را گرامی  می داریم. .

About Net Minder
شرکت مهندسی فن آوری های نوین هریس با بیش از ۲ دهه تجربه در زمینه سیستم جامع نرم افزاری هتل داری و تحت پوشش داشتن بیش از هزار هتل و مرکز اقامتی در سطح کشور در حال حاضر یکی از معتبرترین و بزرگ ترین شرکت های صاحب نام در این زمینه در ایران می باشد .شرکت مهندسی نت مایندر ارائه دهنده خدمات رزرواسیون آنلاین شرکت مهندسی فن آوری های نوین هریس می باشد و رزرواسیون آنلاین یکی از امکانات برنامه پذیرش هریس بوده و هتل هایی که از این نرم افزار استفاده می کنند می توانند از سیستم رزرو آنلاین نیز بهره مند شوند .