دستاوردهای رزرواسیون آنلاین برای هتل

 

 

دستاوردهای رزرواسیون آنلاین برای هتل

در صورت انلاین بودن چه به دست می آورید؟

در صورتی که از سیستم رزرو آنلاین استفاده کنید:

اولین دستاورد شما مزیت رقابتی شما خواهد بود .

زمانی که هتل شما آنلاین باشد شما نسبت به یک هتل آفلاین مزیت رقابتی خواهید داشت . هم در نظر مهمانان عادی هتل و هم همکاران تجاریتان که از ابزار ساین و API می توانند بهره مند شوند .

با آنلاین بودن علاوه بر مزیت رقابتی نسبت به هتل های آفلاین از رقابت پایاپای در برابر هتل های آنلاین دیگر نیز بهره مند خواهید بود . برای یک رقابت سالم باید حداقل ابزار شما با ابزار رقبایتان برابری کند .

دومین دستاورد شما مدیریت هزینه هاست .

یکی از هزینه هایی که به هتل تحمیل میشود و خیلی مشهود نیست رسوب پول هتل در جیب شرکای تجاری ست .

سیستم رزرو انلاین این امکان را به شما می دهد تا مبلغ رزرو در لحظه ی رزرو به حساب شما واریز شود و رسوب پول حاصل از پیش فروش اتاق به جیب خودتان برگردد.

هزینه هایی که برای پرسنل هتل صرف میشود تا کار های سیستم را انجام دهند نیز از جمله هزینه های پنهان در هتل می باشد که با ایجاد زیر ساخت رزرواسیون  آنلاین میتوانید آن را مدیریت کنید .

سومین دستاورد شما افزایش فروش است .

ابزاری مانند رزرو آنلاین که از طریق وبسایت که در اختیار مهمانان هتل قرار می دهید امکان بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی را به شما میدهد . علاوه بر آن میتوانید از طریق سی آر ام و یا ارسال پیامک انبوه آدرس پورتال رزرو آنلاین خود را برای مهمانان بالفعل و بالقوه ارسال کنید .

ارائه ابزارهایی چون ساین و API  به شرکای تجاری بالفعل و بالقوه نیز میتواند باعث کسترش بازار شما و افزایش فروش شما شود .

چهارمین دستاورد شما مدیریت شرکای تجاری ست .

با ارائه ساین و API  به گروه ها و آژانس ها وسیاست گذاری های درست روی تیپ های قراردادی در برنامه پذیرش می توانید شرکای تجاری خود را مدیریت نموده و جلوی هضم گروه های کوچک را در گروه های بزرگ بگیرید .عاملی که میانگین تخفیفات شما را بالا برده و ضررهای پنهان زیادی را به مجموعه تحمیل مینماید .

در مقالات بعدی مفصل در مورد میانگین تخفبف صحبت خواهیم نمود .

پنجمین دستاورد شما استفاده از رتبه بندی مشتریان و قیمت دهی هوشمند است .

توضیحات در رابطه با این بخش در مقالات بعدی ارائه می گردد.

برای مشاهده هتل هایی که تاکنون آنلاین شده اند و نسبت به هتل های آفلاین مزیت رقابتی دارند اینجا کلیک کنید

About Net Minder
شرکت مهندسی فن آوری های نوین هریس با بیش از ۲ دهه تجربه در زمینه سیستم جامع نرم افزاری هتل داری و تحت پوشش داشتن بیش از هزار هتل و مرکز اقامتی در سطح کشور در حال حاضر یکی از معتبرترین و بزرگ ترین شرکت های صاحب نام در این زمینه در ایران می باشد .شرکت مهندسی نت مایندر ارائه دهنده خدمات رزرواسیون آنلاین شرکت مهندسی فن آوری های نوین هریس می باشد و رزرواسیون آنلاین یکی از امکانات برنامه پذیرش هریس بوده و هتل هایی که از این نرم افزار استفاده می کنند می توانند از سیستم رزرو آنلاین نیز بهره مند شوند .