تبدیل هدف بزرگ به اهداف کوچکتر
برای رسیدن به یک هدف بزرگ باید هدف های کوچک را فتح کنید
اگر جزء هتل های آنلاین هستید اما تا کنون در این حوزه موفق نبوده اید و رزرو آنلاین قابل توجهی نداشته اید نگران نباشید .
هدف بزرگ در این حوزه فروش 40 درصدی روی سایت است . یعنی حداقل 40 درصد از فروش کل هتل باید روی سایت اتفاق بیافتد . دلایل بسیار مهمی دارد که در پست
به آن اشاره کردیم . یکی از این موارد حفظ قدرت چانه زنی با آژانس ها و OTA هاست .
شاید رسیدن به این هدف کار آسانی نباشد اما باید گام اول را هرچند هم کوچک باشد ، برداشت .
اولین هدفی که باید برای خود ترسیم کنید فروش روزی یک رزرو به صورت آنلاین روی سایت است . بعد از مدتی با آموزش هایی که دریافت می کنید و بالا بردن تعداد ساین ها وارائه ی مجوز های API میتوانید این تعداد را در روز بالا ببیرید .
هدف اول : فروش روزی یک رزرو به صورت آنلاین روی سایت هتل