تخفیفات اتاق برای فروش روی سایت

 

تخفیفات اتاق برای فروش روی سایت

یکی از دغدغه های هتلداران میزان تخفیف اتاق روی سایت خود هتل است . میزان و مقدار این تخفیفات نسبت به تخفیفاتی که به شرکای تجاری مانند گروه ها و آژانس ها داده می شود باید چقدر باشد ؟

همانطور که در تصویر زیر می بینید قیمت اتاق در سایت OTA(شریک تجاری ) 315000 تومان است در حالی که قیمت همان اتاق در همان روز در سایت خود هتل 358000 تومان است . با چنین سیاستی مهمان هرگز از سایت هتل خرید نخواهد کرد . مهمانان قیمت سایت را با قیمت سایتهای رزرواسیون آنلاین مقایسه میکنند و در صورتی که قیمت شما بیشتر باشد هرگز از سایت خود هتل خرید نمی کنند

شما باید با سیاست گذاری های صحیح و در نظر گرفتن مارجین سود مشخص برای آژانس ها قیمت را در سایت خود رقابتی قرار دهید تا بخشی از مهمانان از سایت خود شما اقدام به خرید نمایند .

شما باید با سیاست گذاری صحیح حداقل 40 درصد از فروش خود را روی سایت خود هتل بیاورید  تا در زمان ارائه تخفیفات به شرکای تجاری قدرت چانه زنی داشته باشید .

نکته مهم بعدی این است که زمانی که مهمانان هتل شما عادت کنند برای رزرو هتل شما از سایت های بزرگ رزرواسیون استفاده کنند به علت ماهیت این سایت ها که امکان مقایسه بین هتل ها را به مهمان میدهد ، ممکن است مهمان شما جذب هتل دیگری شود .

برای جلوگیری از خطرات احتمالی این چنینی باید اهمیت خاصی به سایت هتل خود بدهید و برای رشد آن تلاش کنید .

ارائه تخفیفات روی سایت و اطلاع رسانی از طریق CRM  ، پیامک و شبکه های اجتماعی میتواند در رشد سایت هتل کمک کند . شما باید تلاش کنید تا مهمانان هتل بفهمند که هتل شما امکان رزرو آنلاین را دارد و برای رزرو نیازی به مراجعه به سایت های رزرواسیون نیست .

برای آن که قدرت همیشه در دستان هتل باشد و دیگران برای هتل تصمیم نگیرند لازم است روی مباحث مارکتینگ ، رزرواسیون آنلاین ، CRM ، شبکه های اجتماعی و مواردی از این دست کار کنید و این موارد را جدی بگیرید .

About Net Minder
شرکت مهندسی فن آوری های نوین هریس با بیش از ۲ دهه تجربه در زمینه سیستم جامع نرم افزاری هتل داری و تحت پوشش داشتن بیش از هزار هتل و مرکز اقامتی در سطح کشور در حال حاضر یکی از معتبرترین و بزرگ ترین شرکت های صاحب نام در این زمینه در ایران می باشد .شرکت مهندسی نت مایندر ارائه دهنده خدمات رزرواسیون آنلاین شرکت مهندسی فن آوری های نوین هریس می باشد و رزرواسیون آنلاین یکی از امکانات برنامه پذیرش هریس بوده و هتل هایی که از این نرم افزار استفاده می کنند می توانند از سیستم رزرو آنلاین نیز بهره مند شوند .