ایجاد کاربر جدید در وب اپاییکیشن مای هریس

 

ایجاد کاربر جدید در وب اپلیکیشن مای هریس

 

شرکت هریس ، وب اپایکیشن مای هریس را برای مدیر هتل ایجاد می کند و نام کاربری و کلمه عبور را برای وی ارسال می نماید. این کاربری به عنوان ادمین بوده و مدیر می تواند برای افراد دیگر در هتل ، نام کاربری و کلمه عبور ایجاد نماید .مدیر می تواند ار بین امکاناتی که در این وب اپلیکیشن وجود دارد همه و یا بخشی را به عنوان دسترسی مشخص نموده و به کاربر بدهد.

برای ایجاد کاربر جدید ابتدا وارد قسمت (مدیریت کاربران) شده و شماره موبایل فرد مورد نظر را وارد کرده تائید میکند . پس از تائید یک کد ثبت نام برای شماره موبایل وارد شده ارسال می شود . مدیرکد 4 رقمی را پرسیده در برنامه مای هریس وارد می کند . پنجره جدیدی باز می شود. در این پنجره نام و نام خانوادگی به همراه سمت و کلمه عبور توسط مدیر وارد می شود و پس از تائید ، کاربری جدید ایجاد می شود. سپس مدیر روی آیکون تیک کلیک کرده و دسترسی های مد نظر خود را به کاربر می دهد .

این آموزش را می توانید در ویدئو زیر نیر مشاهده کنید

 

 

About Net Minder
شرکت مهندسی فن آوری های نوین هریس با بیش از ۲ دهه تجربه در زمینه سیستم جامع نرم افزاری هتل داری و تحت پوشش داشتن بیش از هزار هتل و مرکز اقامتی در سطح کشور در حال حاضر یکی از معتبرترین و بزرگ ترین شرکت های صاحب نام در این زمینه در ایران می باشد .شرکت مهندسی نت مایندر ارائه دهنده خدمات رزرواسیون آنلاین شرکت مهندسی فن آوری های نوین هریس می باشد و رزرواسیون آنلاین یکی از امکانات برنامه پذیرش هریس بوده و هتل هایی که از این نرم افزار استفاده می کنند می توانند از سیستم رزرو آنلاین نیز بهره مند شوند .