کلیه هتل هایی که از نرم افزار پذیرش هریس استفاده می کنند می توانند نرم افزار رزواسیون آنلاین را نیز دریافت نموده و آدرس پورتال رزرواسیون خود را روی دکمه رزرو آنلاین سایت هتل قرار داده و اقدام به رزرو آنلاین توسط سایت خود نمایند .
همه ی هتل ها و مشتریان هریس دارای نام کاربری و کلمه عبوری هستند که به وسیله آن می توانند وارد اپلیکیشن مای هریس شده و از امکانات آن بهره مند گردند . این نام کاربری و کلمه عبور توسط شرکت مهندسی نت مایندر به مشتریان ارائه میگردد
پس از ورود به سامانه مای هریس از قسمت تیکت ها میتوانید درخواست خود را جهت آنلاین شدن برای کارشناسان نت مایندر ارسال نمایید . ارسال تیکت باعث میشود تاریخچه رویدادهای فی مابین برای دسترسی های بعدی شرکت و شما آرشیو و در دسترس باشد
برای آنکه مبلغ رزرو پس از واریز مهمان به حساب هتل واریز شود نیاز است تا هتل روی سربرگ خود اطلاعات زیر را از طریق تیکت و یا تماس تلفنی ارسال نماید نام صاحب حساب –شماره حساب – شماره شبا – نام بانک – نام شعبه – کد شعبه این اطلاعات توسط کارشناسان نت مایندر به بانک ارسال شده و MID دریافت میگردد. از طریق ام آی دی عملیات تسهیم نیز انجام می شود یعنی یک درصد کارمزد رزرو آنلاین برای سایت و یا نیم درصد کارمزد برای ساین و ای پی آی نیز در لحظه ، تسهیم میگردد. تسهیم مطالبات فی ما بین را از بین برده و به سهولت در مراودات کاری کمک می کند.
برای برقراری ارتباط مستمر و مستقیم بین وب سرویس های رزرواسیون آنلاین و هتل ، هتل باید مشخصات آی پی ولید هتل را به همراه اطلاعات ریموت از طریق تیکت و یا تماس تلفنی ارسال نماید .آِی پی ولید و یا آی پی استاتیک را باید از شرکت مخابرات و یا اپراتور اینترنت خود (مثلا شاتل ) دریافت نمایید
پس از ارسال آی پی ولید و اطلاعات ریموت کارشناسان فنی نت مایندر اقدام به نصب برنامه رزرواسیون آنلاین نموده و امکانات رزرواسیون در برنامه پذیرش فعال میگردد.
پس از نصب برنامه روی سرور هتل لینک پورتال ایجاد و به هتل ارائه میگردد. پورتال صفحه ایست که مهمان عملیات رزرو را در آن انجام می دهد.
پس از ارائه لینک پورتال به مسئول سایت هتل ،مسئول سایت ، این لینک را روی دکمه (رزرو آنلاین )سایت قرار می دهد تا مهمانان با کلیک روی این دکمه وارد پورتال شوند و بتوانند رزرو خود را انجام دهند . برای قرار دادن عکس پس زمینه پورتال ، عکس اتاق ها و توضیحات اتاق ها نیز میتوانید از طریق اپلیکیشن مای هریس اقدام نمایید.
پس از طی مراحل بالا و اصطلاحا آنلاین شدن هتل ، آموزش های مورد نیاز توسط کارشناسان شرکت ارائه میگردد. آموزش ها چه مباحثی را در بر می گیرد : آموزش تخصیص اتاق ، آموزش ایجاد گروه ،آموزش ایجاد تیپ های قراردادی ، آموزش اتصال گروه به تیپ قراردادی ،آموزش دادن دسترسی ها جهت ساین ،آموزش ایجاد کاربران آژانس و آموزش دادن مجوز استفاده از API به سامانه ها